لطفا منتظر باشید

روستای زیبای چنگریان رضوانشهر

روستای زیبای چنگریان رضوانشهر

روستای چنگریان از نظر موقعیت مکانی بر جاده رضوانشهر واقع و از اتوبان رشت-استارا می توان به این روستا دسترسی پیدا کرد. روستای چنگریان به دلیل موقعیت مکانی مناسب و همجوار بودن با رضوانشهر وامکانات رفاهی  و دسترسی بسیار اسان به رضوانشهر و امکانات شهری از جمله : بیمارستان  و چهارشنبه بازار و مراکز خرید و رستوران و فروشگاه های زنجیره ای و ... یکی از روستای های پرطرفدار و پر تردد در این شهرستان است . این روستا دارای اب و هوای معتدل و و مرطوب و از طبیعت زیبا مانند مزارع برنج برخوردار است . 

 

چنگریان دارای امکانات رفاهی بسیار مناسبی مانند : خانه بهداشت و تاکسی و مسجد و سوپر مارکت و دفتر پیشخوان و عابر بانک و نانوایی و مدرسه و پارک و اقامتگاه های توریستی و گردشگری  و... را دارا می باشد و از طریق جاده رضوانشهر در مدت زمان کوتاهی می توان به شهر رضوانشهر دسترسی داشت .

 

چنگریان به دلیل موقعیت مکانی  مناسب و امکانات رفاهی گزینه مناسبی برای خرید زمین و ملک و سرمایه گذاری است . این روستا همچنین گزینه مناسبی برای و امکانات رفاهی گزینه مناسبی برای خرید زمین و ملک و سرمایه گذاری است. این روستا همچنین گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال زندگی در یک روستا با امکانات رفاهی مناسب است.

 

جاذبه های گردشگری :

مناظر طبیعی :چنگریان از طبیعت زیبا و اب و هوای معتدل و مزارع برنج بسیاری برخوردار است و این روستا یکی از روستاهای پرطرفدار و پر تردد در شهر رضوانشهر است که هر ساله میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور می باشد 

جاذبه های تفریحی و گردشگری: از جاذبه های گردشگری روستای چنگریان می توان به اقامتگاه توریستی تفریحی لیشا که در دل مزارع برنج قرار دارد می توان اشاره کرد .

 

بهترین زمان سفر به روستای چنگریان : 

بهترین زمان سفر به روستای زیبای چنگریان فصل بهار و تابستان است . ولی به دلیل دارا بودن تمامی امکانات و رفاهی در فصل پاییز و زمستان نیز امکان سفر به این روستای زیبا وجود دارد .

 

نکاتی برای سفر به روستای چنگریان : 

  • بهترین زمان سفر به چنگریان فصل بهار و تابستان است
  • در فصل زمستان امکان بارش برف در روستای چنگریان وجود دارد 
  • برای اقامت در روستای چنگریان بهتر است از قبل اقدام کنید 

 

روستای چنگریان روستایی سرسبز و همجوار شهر رضوانشهر و باامکانات رفاهی مناسب است این روستا گزینه مناسبی برای خرید زمین و ملک و سرمایه گذاری  و همچنین زندگی در یک روستا با امکانات رفاهی مناسب است .

 

 

 

بالا