لطفا منتظر باشید

لذت سفر به روستای ساحلی کپورچال بندرانزلی

لذت سفر به روستای ساحلی کپورچال بندرانزلی

 

همیشه روستا و آرامش منحصر به فردش ، صفا و صمیمیت مردمانش، طبیعت جذاب و بکر آن یکی از انتخاب های هر مسافر و گردشگری می باشد که به استان گیلان و روستای ساحلی کپورچال سفر می کند. 

روستای کپورچال یکی از باصفاترین و بزرگترین روستاهای بندر انزلی می باشد که در استان گیلان قرار دارد. این روستا در جاده انزلی -رضوانشهر قرار گرفته و مردمان کپورچال علاوه بر کشاورزی به صید و پرورش ماهی نیز مشغول می باشند به همین علت این روستا به شهر ماهی نیز نامگذاری شده است.

 

یکی از صحنه های زیبا و جذاب  و البته محلی منطقه‌ی ساحلی کپورچال انزلی دوشنبه بازار آن است. حضور مردان و زنان در حال خرید، تکاپو و صدای زندگی، یکی از زیباترین و خواستنی‌ترین حس‌هایی است که می‌توان از فضای سنتی و قدیمی دوشنبه بازار احساس کرد. در منطقه‌ی ساحلی کپورچال بندر ابتدا جمعه بازار برگزار می شده است اما از بیش از نیم قرن پیش به علت موضوعات حکومتی به دوشنبه بازار تغییر کرده است. محصولات متنوعی از جمله صیفی‌جات، سبزیجات، لبنیات و نیز انواع ماهی، صنایع دستی و… در دوشنبه بازار به فروش می‌رسد. علاوه بر افرادی که از روستاهای اطراف به منطقه‌ی ساحلی کپورچال انزلی و دوشنبه بازار می‌آیند، گردشگران و توریست‌های زیادی نیز برای دیدن فضای بسیار زیبا و با صفای دوشنبه بازار به این منطقه می‌آیند. حال ‌‌و هوای جذاب دوشنبه بازار یک فرصت متفاوت برای علاقه‎مندان به عکاسی با موضوعات و مفاهیم جامعه‌شناسانه است.

اجاره روانه ویلا و اقامتگاه

جدیدترین خانه های خرید و فروش در لذت سفر به روستای ساحلی کپورچال بندرانزلی

بالا