لطفا منتظر باشید

روستای سکام رضوانشهر گیلان

روستای سکام رضوانشهر گیلان

روستای زیبای سکام روستایی از توابع بخش مرکزی دهستان خوشابر در شهر رضوانشهر و استان گیلان است .

روستای سکام از نظر موقعیت مکانی بر اتوبان اصلی رشت-تالش قرار دارد و نزدیک بودن به شهر و دسترسی اسان به تمام امکانات شهری و اسفالت بودن جاده ها یکی از مزیت  های خوب روستای سکام به شمار می رود که هر ساله میزبان مسافرانی از سراس کشور می باشد . جمعیت این روستا اکثرا تالش زبان و به شغل کشاورزی و دامداری مشغول هستند و این روستای زیبا دارای اب و هوای معتدل و از طبیعت زیبا و و دشت های سرسبز و مزارع برنج برخوردار است .

روستای سکام امکانات رفاهی از جمله : نانوایی و سوپرمارکت و پارک و اقامتگاه و مدرسه و مسجد و اینترنت و اب اشامیدنی و... را دارا می باشد .و همچنین روستای سکام محل زندگی یکی از خوانندگان معروف تالش زبان به نام قسمت خانی است که پیکر عزیز این هنرمند در مسجد سیدالشهدای  روستای سکام قرار دارد.

 

جاذبه های گردشگری : 

مناظر طبیعی: سکام از طبیعت زیبا و دشت های سرسبز و مزارع برنج برخوردار است این روستا در میان طبیعت بکر و سرسبز بسیار زیبای دهستان خوشابر قرار دارد و این روستا هر ساله میزبان مسافران زیادی  از سراسر کشور عزیزمان می باشد .

 

بهترین زمان  سفر به روستای سکام:

بهترین زمان سفر به روستای سکام فصل بهار و تابستان است که طبیعت زیبایی را  برای مسافران عزیز به نمایش می گذارد .در این فصل ها اب و هوای روستا سکام معتدل و مطبوعبسیار خوش اب هواست .

 

نکاتی برای سفر به روستای سکام :

برای سفر به روستای سکام بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشی:

_بهترین زمان سفر به سکام فصل بهار و تابستان است .

_در فصل زمستان امکان بارش برف و یخبندان در روستای سکام وجود دارد .

_برای اقامت در روستای سکام بهتر است از قبل اقدام کنید .

_برای حفاظت از محیط زیست از روشن کردن اتش در جنگل خودداری کنید .

 

روستای سکام روستایی سرسبز و با امکانات رفاهی مناسب برای یک زندگی سرشار از ارامش را دارا می باشد .

 

 

 

 

بالا